Torsdag,

Börja dagen som vanligt med Hem till gården,
Sen åkte Mamma och jag till stan..
Och sen slappa jag mest resten av dagen,
Va ute och åkte lite i solen.

Sen på kvällen åkte Carro, Ebba och jag lite raggarrundor.
Alltid lika nice ;D
Sen vill Carro hem, efter vi stött lite på 7eleven snubben , haha
Ebba och jag fortsatte raggarrundan och sluta med
att vi hade tre killar i baksätet.,Vilket va Micke, Emil och Mackan.
vi drog spökrundan. Dom skrek som små tjejer.
Faktiskt kanonkul, Love it!
Blev livrädda för ett rådjur, hujedamig.
Ska inte säga att jag och ebba inte skrek, men ändå.



Sötnos<3


3 "modiga" snubbar..(dom blev rädda för blixten)


Dom gick och höll handen..

Tack för kvällen,
Jag hörde att den skulles göras om imån.
Tycker jag allt.

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag skrek inte? sluta ljug och skäm ut mig för allt och alla!

2009-04-03 @ 01:39:34
URL: http://skaviligga.blogg.se/
Postat av: Bumban

HAHAHAHA Om inte du skrek när rådjuret kom, så heter jag pippi! För de va fan du som börja ;P

2009-04-03 @ 13:01:05
URL: http://bumban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0