bumban,

Oj,lite illa över att de va ett bra tag sen blev nått här. Men sommaren har ju börjat på riktigt och varje stund man har spenderas utomhus. Nu har ju även alla börjat jobba me inklusive jag, men de e nice. Sitter och funderar på vart pengarna ska ta vägen sen, utomlandsresa? Gadd? Nått med mitt hår? Picerings? osvosvosv. Lär ju bli en hel del kläder de e ju ett som e säkert och om jag känner mig själv bra så lär de blir en hel del alkohol me. Är lite sugen på en Göteborgs rese me, Liseberg är ju ett måste!

Menmen vad har hänt på sista tiden då? Hm jaa, en massa jobb och en massa fest. De va ju latitud i helgen vilket innebar, bra vänner och alkohol, får ju inte glömma Hoffmaestro! Inte lite nice stämmning de va på dom, galet! Blev med andras ord en hård helg där man slantra in i sängen runt 5 tiden på nätterna och se ge sig upp på morgonen för sol och bad.

Nu tar vi de lugnt med alkoholen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0