bumban,

blev på lite bättre humör igår. De e tjejerna sommar?! skulle tro så, killar är till för att utnyttjas som tanterna på jobbet sa idag. Dom är för härliga dom, ibland älskar jag mitt jobb och idag har absolut varit en sådan dag. Jag gifte mig tydligen 1941 och gjorde lumpen 1942. De e personal fester hit och dit och efterfester på de. Det har bildats klubbar hit och dit och de ska klistras lister och fångas tomtar osvosvosv..

Hann även med att steka lite idag och de tog som fan idag, de gillas starkt!
Jobbade även på morgonen, blev minigolf och glass på gunnarsö, det var trevligt.

Nu på kvällen gjorde jag mig en sådan där supergod ägg och räkmacka och självklart tappar jag den i knät, typiskt! Men egentligen känner jag för att festa som fan! De e ju lill lördag idag, tjejerna är på Terassen och andra sitter och tar en god öl och vissa dricker skumpa! Jag vill me! Men jobbet kallar imån men sen är jag ledig till lördag, wihu?  

http://www.youtube.com/watch?v=qwlK5b4KYfI

Den här låten har gått varm i mina högtalare ikväll, så sjukt skön! 
Ryser lite i mig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0