bumban,

hm, jaha haha jaa midsommar. Hade en riktigt trevligt kväll tills de blev lite för mkt och jag blev nog lika överraskad över slutet på den som alla andra. Men så kan de gå. Värre va de ju att gå upp och jobba dagen efter, den va inte okej. Men för den lönen som fick de bli helt okej. 

Idag har jag haft en redig familjedag. Börja dagen hemma hos mamma för lite sol och häng med min älskling Sid. Fick go mat coh en powernap i solen hanns med. Sendan begav jag mig till pappa. Hämta Maja på kalas, bada och god mat. Finfin dag. Lite pics, dock inga från midsommar.









En helt fin dag, och nu kommer en så jobbig vecka. 
Börjar kl 16.00 imån (måndag) och går av 07.00 Tisdag morgon. 
Sen jobbar jag natt hela veckan och ledig helgen. 
Då blir de fest och Latitud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0