bumban,

Orken har inte redigt funnits för att skriva. Igår var en jobbig dag, en dag som man länge haft en klump i magen för. Igår var dagen vi stod bakom vår älskade Ebba som var tvungen att begrava sin pappa. Vi krama henne lite extra hårt och torka alla tårar vi kunde. Jag, Lina och Carro var där för att visa vårat stöd. Att se våran kompis så förstörd går inte beskriva, det gör ont i hjärtat och man vill göra allt bra igen. Men i det här fallet så kommer det ta tid, men vi kommer göra allt för att Ebba ska må bättre. Vi älskar dig i massor Ebba och vi finns här! Min tankar går även till Nenne och resten av Jörgens familj. 

Just nu är jag trött, trött i kroppen, trött i huvudet och orkar ingenting. Känner mig nere osv..


Kommentarer
Postat av: Emelieebba

jag är verkligen sjukt tacksam för att ni kom. <3

2010-06-19 @ 01:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0