bumban,

har haft en kanon helg, men det kan väl inte bli annat när man har mina vänner. Fredagen börja med städ och tvätt och avslutades med Nina i mönsterås där vi va barnvakter åt hennes brors barn, Hampus och typ Willma. En redigt skön kväll. När vi kom hem låg en bror och sov på min soffa, haha jaa Nina och jag sov inte så mkt den natten. Lördag blev de stan och sen redig storstädning hemma i lägenheten. Det var välbehövligt kan jag ju tala om. Sen blev de en liten trevlig fest här hemma hos mig. En Ebba, en basse och en Jill titta förbi, massa spel och massa skratt. Stan såg mörk ut från en början men visade sig bli en redigt skön kväll. Massa foton, gratis pizza och skratt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0