bumban,

Oj, ja fredagen blev en helt klockren kväll för min del. Men de verkade som om dom flesta tyckte de me. Hem vägen tog nog de mesta och jag lyckas som vanligt med de mesta. haha

Igår var de 4 år sedan Malin gick bort. Det känns helt sjukt. Borde varit där och tänt ett ljus men jag pallar inte kyrkogårdar, det är verkligen min tunga last. Ligger många kära där som jag borde vara hos. Men dom få gånger jag är där så känner jag verkligen hur paniken sprider sig. Men jag tänkte på dig under hela gårdagen. På alla minnen och allt jag är ledsen över för du missat. Din 18års-dag, balen, studenten, 20års-dagen. Och alla jävla somrar och alla jävla fester du borde varit med på. Varför försvinner livet från någon som verkligen ville leva det till max? Saknar ditt leende och ditt skratt hjärtat. 

Ikväll var jag barnvakt åt min kära lillasyster Maja och hennes kompis, söta tjejer de där. Maja somna gott i mitt knä och det var verkligen de mysigaste på länge. Saknar min syskon och alla hyss dom ställer till med. Älskar när Johannes kommer och vill sitta i mitt knä och kramas. Gode Gud vad jag älskar dom! 

Nu e de sängdags för imorgon väntar en ännu en skoldag med alla sjukt glad klasskompisar (ironi)..På kvällen väntas det en massa plugg, känner för att bränna upp skolan just nu. 

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0