bumban,

Som sagt jobb-skola-jobb-skola-jobb-skola, och ändå har jag ALDRIG några pengar till att göra nått!! Flytta hem i från vart dyrt, men såå värt! Skolan blir bara tråkigare och tråkigare, men men 3 månader kvar nu bara. Sen HEJ BEMANINGEN ge mig jobb! Eller ut och resa? Jobba först? Norge för att jobba lite? Ååååh ångest! Men jaja de löser sig väl de me. 

Va och fick lite älskad smärta i fredags, skit ful nu men de ska bli fint hoppas jag. Om två veckor e de dags igen. Bumban<3 smärta? eller? 

Hade långt telefonsamtal med Nina nyss, saknar min NinaVagina. Men vi spådde lite planer inför kommande helger och kommande äventyr, lågstadiestyle! Hoppas att hon kommer till mig i helgen, de e tomt i min säng, haha! 

Nästa vecka får jag sällskap i sängen hela veckan, de ska bli mys. Finns inge bättre kill sällskap än när de har 4 ben och en svans och håller tyst mesta dels, kan ju inte bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0