bumban,

Sitter och kollar på Idol, de finns en hel del snygga killar me iår. Ge mig NorrlandsPolisen och GotlandsOlle tack!! Dom skulle gärna få sitta på varsin sida av mig i soffan och mysa, mm!! Men jag antar att jag får nöja mig med Chino som ligger här bredvid. Han skall vara här nu några dagar, de e mys på de me faktiskt! Är lite nervös i magen för Bror min, men de ska gå bra och kommer bli super bra! 

Idag hade vi terminens första prov. Och vi kan väl säga att de alltid är lätt att vara efterklok. Men det gick nog bra, jag måste bara lära mig att sitta längre och tänka längre om jag skall klara mig på högskolenivå sen. Fan vad ett år känns långt! Måste verkligen göra något efter jul nästa år. Vägrar jobba i Oskarshamn i ett halv år, och vägrar framför allt bo här ett helt halvår till i onödan!! 

Alla säger att när man är i kris så vill men ändra sitt utseende en massa. Och jaa jag kan ju säga att jag smider planer. Dags att växa upp och ta tag i saker?



Nästa ska man tillbaka till viken för lite mer smärta, redigt längtar faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0