bumban,

Sitter och kollar på MTV Top 10 från 2005, haha fyfan va skön lista. Pinsamt dock att man kan alla låtar utantill!

Varit ledig i fyra dagar nu, kunde inte varit skönare. 

Fredagen blev de massa styr på dagen. Sen kom min kära Lina te ma. De blev kyckling rulle och Idol. Sen tog vi en "liten" sväng i Porschen, de va ju en upplevelse kan jag ju tala om. De va redigt sug i den bilen. 

Lördagen Va jag och lämna Chino i fårbo, de e så ensamt nu! Men på kvällen blev de middag hos Tvillingarna. Dom fyller ju faktiskt 20..tja idag Grattis!  De blev en jätte trevlig lördags kväll med god mat och gott sällskap. 

Söndagen Farmor fyllde år, så de blev hemmagjord smörgåstårta som bakismat. Det satt ju inte helt fel kan jag tala om!

Måndag Anna och jag begav oss till kalmar för att göra oss av med lite av lönen, blev en dammsugare och lite skor och lite kläder. Skönt va de med lite shopping iaf..

Tisdag En dag full av smärta, feber och lite annat kul. Men är brutal nöjd trots att de inte riktigt är färdigt än. Men de kommer bli. 

Idag är de första skoldagen på hela veckan, Och imån är de skola sen jobb och på fredag likadant. Och på lördag är jag frivilligarbetare i ishallen på Johannes Hockey cup sen blir de kalas för Stoffe som fyllt 18. Tror bestämt att det blir en nykter helg för oss båda med film och lite chips. 

Nej nu ska jag plugga lite för att sen bege mig till skolan..

En låt som går varm i min högtalare just nu
http://www.youtube.com/watch?v=SWk8cHd-SaI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0