bumban,

Det var ett tag sen de blev nått här nu. Har haft fullt upp med jobb och annat. Men vi kan väl börja med att säga att den här sommaren gick alldeles för fort, Vad hände lixom? Vad hände med alla planer? jag har inte ens varit i nabben denna sommar ffs! Och nu innan man vet ordet av så är man tillbaka vid skolbänken och inför denna termin ligger motivationen på noll! 

Men jag tror jag har hittat vad jag vill plugga vidare till nu, det sura är att nästa ansöknings datum är hösten 2011. Känns som en evighet det och det är ju faktiskt nästan ett år, that sucks big time.

Jag håller på att dö i denna stad, alla vänner är borta. Alla på sina håll och lever livet medans de känns som om jag e fast, står och stampar på samma plats dag in och dag ut. Efter denna sommar försvann många vänner och kvar blev jag. Jag tror aldrig jag känt mig så ensam som jag gör nu, det är skönt att gå till jobbet och jobba för att träffa folk, vad är det lixom? Mitt liv känns sorgligt. Borde inte de här va den bästa tiden i mitt liv?


Kommentarer
Postat av: Emlan

Känner precis likadant, skitjobbigt är det. Men snart är det våran tur:)

2010-09-13 @ 21:43:59
URL: http://sketela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0